Γιάννης Μπέζος: "Είμαι υπερήφανος που με λένε στραβόξυλο"!

Ο Γιάννης Μπέζος δεν ενοχλείται καθόλου με τους αρνητικούς χαρακτηρισμούς προς το πρόσωπό του, θεωρεί συμπαθητικό άνθρωπο τον Τσίπρα, ενώ αποκαλύπτει τις πολιτικές του πεποιθήσεις.                                                                                Αποσπάσματα από τη συνέντευξη του Γιάννη Μπέζου στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα»                                                                                Για το αν τελικά η εκπομπή του στην ΕΡΤ είναι ακριβή ή όχι: «Δεν μπορώ να ασχολούμαι άλλο με σαχλαμάρες. Με κάλυψε απόλυτα η δήλωση του Διονύση Τσακνή εκ μέρους της ΕΡΤ. Εγώ θέλησα να κάνω μια εκπομπή που να παρουσιάζει κυρίως τις παραστάσεις που πρόκειται να ανέβουν στην αθηναϊκή σκηνή, αλλά όχι μόνο σε αυτήν. Και όσον αφορά στο περιεχόμενο και τον στόχο του εγχειρήματος είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Θεωρώ γελοίο να το συζητάμε άλλο».                                                                                                 Για τον λόγο που ορισμένοι τον λένε "στραβόξυλο": «Ρωτήστε τους. Δεν με πειράζει, αντιθέτως με κάνει πάρα πολύ υπερήφανο να με λένε στραβόξυλο αυτοί που το λένε. Θα παραμείνω στραβόξυλο γι΄ αυτούς, έτσι για το πείσμα. Στην πραγματικότητα, όμως, με ξέρουν πάρα πολλοί άνθρωποι -όλοι με ξέρουν, ου συνάδελφοί μου, το κοινό κ.λπ. Κατά καιρούς βγαίνουν διάφορες φήμες για μένα, λ.χ. ότι είμαι τσιγκούνης. Όσοι με ξέρουν γελάνε με κάτι τέτοια, γιατί στην πράξη ισχύει το ακριβώς αντίθετο. Αυτοί που επιμένουν να με λένε στραβόξυλο έχουν πρόβλημα. Κι εγώ θα φροντίσω να τους το πολλαπλασιάσω».
Για το που ανήκει πολιτικά: «Πολιτικά δεν ανήκω πουθενά. Δεν ασχολούμαι καθόλου με την ενεργό πολιτική και δεν έχω επαφές με πολιτικούς. Επίσης, δεν είμαι "αριστερός"-τουλάχιστον όχι έτσι όπως εννοούν στη σημερινή Ελλάδα την Αριστερά. Αριστερά για εμένα είναι να μπορείς να μιλάς με ευγένεια στον υφιστάμενό σου -για όποιον καταλαβαίνει τι εννοώ. Αριστερά για εμένα είναι να μπορείς να είσαι ανοιχτός και μεγαλόψυχος, κυρίως προς τους νέους ανθρώπους. Αριστερά είναι να μη λαϊκίζεις. Τη λογική "φισεκλίκια και μπουκάρουμε" δεν την καταλαβαίνω, είτε από δεξιά είτε από αριστερά. Εγώ ζητώ, κυρίως από την Αριστερά έναν λόγο διαφορετικό, πιο ποιοτικό. Και αυτό τον λόγο δεν τον έχω ακούσει μέχρι σήμερα. Κάποιοι μπορεί να τον εκφέρουν, αλλά δεν τους ακούμε πολύ συχνά. Είμαι υπέρ της αυτοκριτικής παρά της κριτικής προς τους τρίτους. Τι θα πει αριστερός και δεξιόας; Οι διαφορές έχουν αμβλυνθεί, εξάλλου ο ΣΥΡΙΖΑ στηρίζεται σε ένα λαϊκιστικό κόμμα, τους ΑΝΕΛ, για τη διακυβέρνηση της χώρας».
Για την αθέτηση των προεκλογικών εξαγγελιών του ΣΥΡΙΖΑ: «Δεν μου έκανε καμία έκπληξη, το περίμενα. Και το περίμενα με την πολύ απλή σκέψη ότι δεν είχα δείγματα προηγουμένως ότι με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θα άλλαζαν δομικά τα πράγματα -π.χ. στην οικονομία. Στην πολιτική υπάρχει έντονο το προσωπικό στοιχείο- αν δεν υπάρχει μόνο αυτό. Επομένως οι ιδεολογίες εκφέρονται από πρόσωπα. Τα πρόσωπα έχουν πολύ μεγάλη σημασία, όχι οι παρατάξεις. Ποιες παρατάξεις; Εάς δεν ήταν ο Αλέξης Τσίπρας δεν θα υπήρχε ο ΣΥΡΙΖΑ όπως τον ξέρουμε, αυτό είναι εντελώς προφανές. Το πρόσωπο έχει πολύ μεγάλη σημασία, το τι και πώς το λέει όταν μιλάει. Ο Τσίπρας είναι μια χαρισματική προσωπικότητα, αλλά η πολιτική είναι άλλο πράγματα. Εμένα μου είναι πολύ συμπαθής ως άνθρωπος, δεν συμφωνώ όμως με πολλές από τις επιλογές του».
Για τις τηλεοπτικές άδειες: «Το ζήτημα για μένα είναι ποιοτικό και όχι ποσοτικό. Ας είναι τέσσερα ή δεκατέσσερα τα κανάλια, αρκεί να είναι καλά παό την άποψη του περιεχομένου. Πάντως, εγώ πιστεύω στην ελεύθερη αγορά, δεν πιστεύω στο πολύ κράτος - και ακόμη λιγότερο στο πολύ ελληνικό κράτος. Πολλοί επικαλούνται τα μοντέλα της Σουηδίας, της Νορβηγίας κ.α. Αυτές οι συγκρίσεις είναι ανόητες. Το ελληνικό κράτος είναι χτισμένο σε σαθρά θεμέλια από την ίδρυσή του. Είμαι υπέρ μιας ελεύθερης αγοράς, όπου όμως δεν κάνει ο καθένας ό,τι γουστάρει. Υπάρχουν όρια και νόμοι. Το κράτος μπορεί να εποπτεύει, αλλά όχι να γίνεται εργοδότης»                                                                                                                                                                                                                                ΠΗΓΗ:http://www.sdna.gr
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου