Πέγκυ Ζήνα: "Νόμιζα ότι είχα τελειώσει σαν τραγουδίστρια"

Δείτε τι αποκάλυψε για το πρόβλημα που αντιμετώπισε στις φωνητικές της χορδές!
Η Πέγκυ Ζήνα έδωσε συνέντευξη στην εκπομπή “Το Πρωινό”, μιλώντας για το πρόβλημα που αντιμετώπισε πριν λίγα χρόνια, στις φωνητικές της χορδές.Η τραγουδίστρια όπως αποκάλυψε ύστερα από την εγχείρηση που έκανε θεώρησε ότι είχε τελειώσει σαν τραγουδίστρια.” Ήρθε ένα μαγικό τηλέφωνο που έκανα στην Μαρινέλλα, στο οποίο τηλέφωνο με έκανε να γελάσω πολύ, να κλάψω πολύ, να αισθανθώ άσχημα για το δώρο που μου έχει χαρίσει ο Θεός και εγώ νομίζω ότι δεν το έχω πια και έχω γεμίσει με ανασφάλεια και μετά από αυτό το τηλέφωνο εγώ ξεπέρασα αυτό το ψυχολογικό προβλήμα και η φωνή μου έγινε διπλή“, δήλωσε συγκινημένη η Πέγκυ Ζήνα.

Δείτε το απόσπασμα:                                                                                                                                                             ΠΗΓΗ:http://www.tralala.gr
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου